Koncepcióink

Hogyan lesz a hirdetésből marketingterv?

• Reklámozzunk a célpiacunk által fogyasztott médiákban vagy alternatív helyeken, mint például az ügyes kutyaeledel árus, aki az állatorvosnál hirdeti termékét.
• Az Interneten is lehet érdeklődőket gyűjteni, de egy honlap kiváló eszköz a bővebb információk kifejtésére is.
• Potenciális vevőinket a témába vágó rendezvényeken elérhetjük szórólapokkal vagy újságban megjelenő PR cikkel, akiket szintén honlapunkra invitálhatunk bővebb információt kínálva.
• Ha adatbázist építünk vásárlóink címéből, később is meg tudjuk őket szólítani, vagy éppen az érdeklődőket meg tudjuk győzni termékünk kiválóságáról.
• Egy ilyen lista birtokában pedig – megjelenési lehetőséget biztosítva hasonló célpiacú, de nem konkurens értékesítőnek a viszonosság alapján – mi is több listán adhatunk hírt termékeinkről.

Így kerekedik több egyszerű eszköz koncepcióvá.

A marketingterv egy olyan stratégiát foglal össze, ahol az egyes eszközök egymást erősítve, támogatva nagyobb hatásfokot érnek el.