Marketing

„Cipőt a cipőboltból!” típusú reklámok értelmüket vesztették a rendszerváltással. A „20 éves tapasztalat”-ra hivatkozó bemutatkozások a felgyorsult 21. századi életben már nem sokat jelentenek. A „minőség és megbízhatóság” szavak elcsépeltté váltak. Mire kapjuk még fel a fejünket ilyen médiazajban? Online vagy offline marketing lehetőségek között kell-e választanunk? Milyen új marketing eszközök vannak cége népszerűsítésére?

A pontos célzás fontossága

Felfigyelünk, ha pont a mi problémánkról van szó: „Hátfájósok figyelem!” és akkor is, ha megszólítanak: „Cégvezetők így takaríthatnak meg milliókat”. Az online marketing minden eddiginél nagyobb lehetőséget ad, hogy pontosan a mi célpiacunknak reklámozzunk. Ön melyiket választaná? Több millió főnek hatalmas összegekért, akik 0,01%-ban vásárolnak, vagy töredék áron pár tízezernek, akik 1%-ban lesznek a vevői ? Esetleg egy személynek 100 forintért, aki az Interneten már érdeklődőként keres a termékére?

Szükség van marketingre?

A legegyszerűbb cégtáblától az országos televíziós csatornákig rengeteg eszköz közül kell kiválasztani a leginkább megfelelőt saját cégének. Ha négyen hirdetnek a helyi újság aprójában, hogy „redőny-reluxa fél áron”, akkor oda már nincs sok haszna csatlakozni. Általában keresni kell a marketing szféra olyan szegmenseit, amit a konkurencia még nem talált meg, vagy az ismertek között valami olyan ajánlattal előrukkolni, ami kitűnik a többi közül.

Mely eszközök a leghatékonyabbak?

Erre a kérdésre próbálunk válaszolni több lábon álló kampányok kidolgozása közben, ahol online és offline lehetőségek összekapcsolásával hatványozott eredményeket érhet el. Tekinse meg milyen eredményeket érhet el Marketig koncepcióinkkal >>

Marketing kampányok részeként használható Eszközeink >>